torsdag 15. desember 2011

Luke 15

I kveld fikk jeg pakket klar mintstengene. I år ble det 14 poser som skal gis ut som julegaver til barnehagen, mintsjokoladeglade svigerinner, vertinnegaver og nabogaver.

IMG_3102red

Merkelappene ble laget for noen år siden da jeg først begynt å gi bort disse som julegaver. Jeg forandrer bare årstall fra år til år. Nederst står ingrediensene så jeg ikke risikerer at noen får allergiske reaksjoner i romjula. Siden H er så grei å hjelper meg år etter år, med bare noen skarve mintstenger i lønn, bestemte jeg meg for å lage egne etiketter til henne i år. Håper hun liker dem!

IMG_3103red

Hvert eneste år tenker jeg at jeg ikke må sette merkelappene så høyt oppe på posen, men jeg har helt klart ikke lært enda. Jaja, sånn går det når man gjør en ting og tenker på noe annet. Nå over til julekortskriving!

 

9 dager igjen til julaften!!!

 

1 kommentar:

Elisabeth2 sa...

Veldig fin gaveide :)... skal prøve meg på å lage sånne for første gang i dag.

Related Posts with Thumbnails