onsdag 14. desember 2011

Luke 14

Jommen er det gøy å pynte pepperkaker.

IMG_3095red

Frøkna har gledet seg helt siden hun fikk vite om dagens aktivitet i julekalenderen. Vi bestemte oss for at middagen måtte være fra Peppes så vi kunne pynte pepperkaker uten å tenke på matlagingen.

IMG_3097

Plutt gikk på med godt mot men var fort ferdig. Jeg er imponert over 3 åringens kontroll på posen med melisglasur.

IMG_3099

For frøkna var utseende mindre viktig. Hun skulle bare ha nok pynt!

IMG_3098

Jeg gikk for “less is more”. Tenkte jeg skulle pynte med peppekaker litt rundt omkring i år. Hvor aner jeg ikke, men mulig det blir på juletreet.

IMG_3100

Jeg synes tiden frem til jul går litt for fort i år. Heldigvis er jeg ganske god på å være lenge oppe så jeg kommer nok i mål med alt som skal på plass i år også.

 

10 dager igjen til julaften!!!

 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails