tirsdag 29. juni 2010

Kjole til en liten navnesøster

For snart 4 år siden ble jeg kjent med T og datteren hennes. Datteren er min lille navnesøster og det er stas at den første kjolen jeg sydde til noen andre enn min lille frøken var til lille M. Siden den gang har jeg blitt mye flinkere til å sy og jentene våre har blitt store og kommet i Hello Kitty fasen. Så da jeg hadde lagt ut Hello Kitty kjolen jeg laget til frøkna kom den en forespørsel fra T om jeg ville sy en til lille M også. Og det er jo klart man vil!

IMG_0758

Og vips, en, to, tre! Ferdig kjole til lille M.

IMG_0760
Synes denne farge kombinasjonen er fantastisk deilig. Den gjør Hello Kitty stoffet delikat og ikke bare søtt!

IMG_0759 Jeg snudde merkelappen denne gangen…

Jeg fikk høre fra T at lille M var rasende fordi hun ikke fikk ha kjolen i barnehagen dagen etter at den hadde kommet i posten. Det tar jeg som et stort kompliment fra både mor (som ikke vil at kjolen skal skitnes til) og datter (som har lyst til å ha den på seg med en gang).

Mønster: Raglankjole fra Barn igjen

Stoff: Hello Kitty stoff fra jysk og grå kraftig struktur lin fra stoff & stil

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails