mandag 21. juni 2010

Mere aper til apekattene!

Bildene i dette innlegget bærer preg av at jeg ikke hadde på linser eller briller når de ble tatt… beklager.

Laget en shorts til pluttens apegenser her en dag.

IMG_0751

Det burde jeg jo aldri gjort.
“Jeg vil ha en sånn som lillebror, mamma! Jeg vil ha apeshorts!”
Jeg vil nødig skuffe min lille prinsesse så på syøkten på lørdag ble apeshortsen prioritert.

IMG_0752

IMG_0753

Jeg har prøvd å fikse på halsen på t-skjorten som ble så vid. Det hjalp litt. T-skjorten sitter definitivt penere, men jeg har endret på mønsteret nå så det blir enda penere neste gang.

IMG_0754

To apesett, til to apekatter. I morgen tror jeg de skal få lov til å matche så da blir det nok noen action bilder etterhvert.

IMG_0755

Mønster: eget

Stoff: Jersey, isoli og ribb fra stoff & stil

2 kommentarer:

Litefrø sa...

Så flotte sett!! Klart store søster også skal ha aper! :)

Maria sa...

Så herlige klær:) Ble så tøft med aper i lommene på den rosa buksa!

Related Posts with Thumbnails