torsdag 1. november 2012

Happy Halloween

Så var det altså min tur til å bukke under og gi etter for presset. Frøkna er blitt skolejente og da kan man ikke nekte henne å gå på Knask eller knep tur lenger. Hun hadde heldigvis et arvet heksekostyme å gå med, men plutt ville jo også være med og han ville være Batman!
Det er ikke allverdens jeg får sydd for tiden, men etter idé fra en barselvenninne fant jeg ut at man kan komme langt på vei med et halloween kostyme dersom man bare har noen t-skjorter man ikke trenger.

20121031_084707

Så jeg dykket inn i boden der gamle avlagte t-skjorter ligger i påvente av å bli malekluter.

20121031_093029
Hmm… hva er den hvite streken for noe mon tro? Den er ikke på kappen…

Den ene t-skjorten klippet jeg av forstykke og ermer på også skrådde jeg sidene litt. Nederst klippet jeg buer som liksom skal være flaggermusvingeaktige.

20121031_105748

Logoen ble printet ut fra nettet, tegnet over på stoff og applikert på den andre t-skjorten.

20121031_111231

Og vips, fiks ferdig Batman kostyme som passet fint utenpå vinterdressen.

20121101_185511

Eller utenpå inneklærne når man bare kjenner seg litt ekstra tøff!

1 kommentar:

I en Sving sa...

Så flott kostyme :)

Jeg har et blogglotteri på gang så du må gjerne smette innom og trekke lodd :)

Related Posts with Thumbnails