mandag 5. november 2012

Fra storesøster til lillebror

Søskenkjærlighet, noe av det vakreste som finnes. En søster som trøster sin bror, en bror som hjelper sin søster, en lillebror omkranset av to stolte storesøsken parat til å gi lillebror smokk og prate med han… Jeg føler meg rett og slett ganske rik om dagen når jeg ser på mine tre små. Så skal det sies at det av og til smeller litt i veggene her også, men det skal vi ikke fokusere på nå.

Frøkna er en veldig stolt storesøster, eller dobbeltstoresøster som hun insisterer på at vi skal kalle det. Hun er utrolig dyktig med begge småbrødrene sine og synes nok det er gøy å være litt mini-mamma! Og mini-mamma er hun på flere plan, for jommen er hun ikke like glad i å lage ting som det jeg er. I sommer laget hun perlebrett som jeg hadde en plan for og nå er alt montert.

IMG_4262

Mini liker den nye pynten over stellebordet veldig godt og veiver med ben og armer i ren ekstase.

IMG_4261

Og sånn vises søskenkjærlighet på flere måter i heimen for tiden.

6 kommentarer:

Rudolfine sa...

Så nydelig du hadde skrevet,
og flott handling som gir en herlig uro for søte lillebror!

Prinsesse Mari sa...

Tusen takk, Rudolfine!

knuffel sa...

Så nydelig innlegg :D
Og flott kunst fra dobbeltstoresøsteren!
Ja, søskenkjærligheten smelter hjerter her i huset også, deilig deilig!

Anonym sa...

Hei! Vet du hvor man kan få tak i Hello Kitty stoff?

Prinsesse Mari sa...

Det hello kitty stedet jeg har brukt tidligere er fra jysk.

Anonym sa...

Ok - takk :)

Related Posts with Thumbnails