fredag 30. november 2012

En liten salgstråd

Etter julemarkeder blir det ofte liggende igjen noen få produkter. Hos meg har de blitt liggende i en koffert, stakkars. Også i to år til og med… Ikke blir det noe penger av å ha de liggende der heller. Derfor satte jeg, som nevnt i vottetråden, frem et salgsbord da jeg hadde besøk av barselgruppen min.

IMG_4301IMG_4302

Jeg hadde ikke forestilt meg at det skulle bli en så stor suksess. Mye forsvant! Men det er fortsatt litt igjen og nå har jeg endelig fått tatt bilder av det siste og lagt det ut her. Ta kontakt på mail om det er noe du er interessert i å kjøpe: mari(a)svendsen.as
Porto kommer i tillegg.

IMG_4328Kleenex etui, 30,-

IMG_4330
Poser (f.eks. til bleier og våtservietter), 150,-

IMG_4331
Smekker/halser 0-3 år, 50,-

IMG_4332
Luer (ugle lue 1-2 år, drage lue 2-4 år, resten 6-10 år), 130,-

IMG_4333
Genser (gule elefanter, lilla ribb) str 3 år, 200,-

IMG_4334IMG_4335
Bukser (brun med elefanter, samme stoff som på genseren over str 2 år og sort med astronautlommer str 3 år), 300,-

IMG_4336IMG_4337
Lilla fleecekjole med stort rødt hjerte foran og lite bak under hetta str. 1-2 år, 200,-

IMG_4338
Lilla velour kjole med sommerfugl str.  1,5 år, 350,-

IMG_4339IMG_4343
Grønn veske med stor applikasjon som matcher stoffet i fóret, sort lin veske med fór “høstløv”.
IMG_4340IMG_4342
Grønn veske med fargerikt fór med fugler, sommerfugler, blomster og blader, fugleapplikasjon på forsiden og et par blader sydd som stikninger på utsiden av vesken.
IMG_4344IMG_4345
Denimvesker, en med “høstløv” fór og en med fargerike store blomster og stor blomsterapplikasjon på forsiden.

Knytevesker, kan henge på skrå over skulder/bryst eller knytes kortere i remmen og henge på en skulder, en lomme innvendig, 300,-
Veskene er perfekte når man skal ut med småbarn. Et barn i hver hånd, veske på skrå over skulderen og våtservietter, rosinbestikkelser, lommetørklepapir og leppepomade lett tilgjengelig.

Så du noe du har lyst på? Send meg en mail da vel:
mari(a)svendsen.as

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails