torsdag 29. november 2012

Årets foreløpige vottekolleksjon

Jeg er for alvor i gang med å sy igjen og det jeg syr er votter! Noe skal under juletrærne rundt omkring, mens resten har jeg et håp om å få solgt.

IMG_4314
*solgt*

IMG_4315 
*solgt*

IMG_4316

*solgt*

IMG_4317
*solgt*

IMG_4319
*solgt*

IMG_4320 
*solgt*

IMG_4321
*solgt*

IMG_4322
*solgt*

IMG_4323
*solgt*

IMG_4324
*solgt*

IMG_4325
*solgt*

Og som dere ser er noen faktisk solgt allerede. For da jeg hadde besøk av barselgruppen min forrige dagen satte jeg frem et salgsbord. Jeg følte litt at jeg prakket tingene mine på dem, men da jeg så responsen føltes det ikke sånn likevel. Det ble en selvtillitsopptur uten like!
Tusen takk for handelen, jenter!

De vottene som det ikke står *solgt* under kan kjøpes via mailen min: mari (a) svendsen.as
Prisen per par er 250,-. Porto kommer i tillegg.
Det kommer flere votter etterhvert. Forhåpentligvis etter helgen.

1 kommentar:

BirjitB sa...

Kjempe fine vottar du har sydd:)

Related Posts with Thumbnails