torsdag 22. november 2012

Dåpsgave til lille S

Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å være fadder for lille S. Til dåpen ville jeg gjerne gi en gave som var litt personlig, så jeg sydde denne vimpelen som jeg ga sammen med de klassiske Egner-bøkene. (Er jo tross alt Egner år i år!) 

IMG_4281

S får snart nytt rom så da er det hyggelig å gi en gave som kan pynte opp litt.

IMG_4279

Det er vanskelig å få en korrekt gjengivelse av fargene på stoffene, men jeg valgte en ganske dus palett. Skråbåndet jeg fant var litt kjedelig så med hjelp fra stofflangeren min på Panduro fant vi en fin blonde som passet til.

Kort har jeg så og si sluttet å kjøpe. Jeg glemmer egentlig at det er mulig å kjøpe det helt til jeg ser at ingen andre har laget kortene sine selv.

IMG_4277Forsiden av kortet med fine forbokstaven.

IMG_4276red
På innsiden av kortet fortsatte vimpel konseptet med papirvimpler med stemplede bokstaver på.

Nå er jeg endelig i gang med å sy for fullt igjen. Jeg holder for tiden på med årets votteproduksjon. 31 par votter er klippet til nå. Noen av de skal ligge under trærne om litt over en mnd, mens resten er til salgs. Ta kontakt hvis du er interessert i å kjøpe et par.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails