lørdag 25. januar 2014

Buksefredag

Tidligere i uken klippet jeg klart tre bukser. I går var dagen for å sy de sammen. Deilig fredag! Jeg sitter ofte med høretelefoner i ørene og hører på radio/podcast eller ser på nett-tv, mens jeg syr. Og symaskin og gullrekka passer perfekt sammen.

Da jeg var på stoff og stil i høst fant shoppingpartneren min noen deilige stoffer som hun falt veldig for og nå er det blitt til velourbukser til våre små håpefulle.

IMG_5411
En til hennes datter (mitt fadderbarn) og en til min minste.

Jeg har en venninne som jeg treffer altfor sjelden. Hun fikk sin prinsesse i august og vi har enda ikke fått til å møtes. Men nå har jeg i hvert fall fått laget en bukse til søtnosen. Buksen er i lysrosa glitterisoli og har mørkegrå ribb på bena.

IMG_5412
Tar bilder i full fart… kunne kanskje lagt buksen enda litt penere ser jeg.

Har noen flere syplaner for helgen. Vi får se hva det blir til.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails