søndag 8. august 2010

Tingeling!!!

Jepp! Tingeling!!! Det er en favoritt her i huset, både hos mor og datter. Derfor ble jeg lykkelig da jeg oppdaget Tingelingstoff hos Sydilla. Jeg bare måtte ha!!!

IMG_1249

Stoffet kom i posten den dagen vi skulle på ferie så det måtte rett og slett bli med på hytta. Lurer på hvor mange ganger jeg måtte titte på stoffet jeg. Den blåturkise fargen er absolutt perfekt til min lille blonde, blåøyde.

IMG_1247

Og gjett om noen var fornøyd da 4 års dagen skulle feires. Kjolen ble brukt på feiringen med familien og på selve dagen i bhg… og dagen etter og dagen etter… og da måtte jeg nesten true den av henne. Likevel har jeg ikke rukket å ta action bilder av henne.

IMG_1248

Bare for å toppe det hele fortalte jeg henne at jeg hadde funnet en veldig fin knapp jeg skulle feste merkelappen med. “Hvordan er den da?” “Det er en blomst!” “Oj!” “Og den er lilla….” “Lilla!!!” “Også glitrer den!” “GLITTER!!!!!!” Søte jenta mi!

Gratulerer (litt på etterskudd her på bloggen) med dagen, jenta mi!!! Mamma er glad i deg!!!!

Stoff: Tingeling stoff fra Sydilla.no

Mønster: mitt trofaste raglanmønster fra Barn igjen.

2 kommentarer:

Loppelill sa...

Å så nydelig en kjole! Tingeling er også en av mine favoritt Disneyfigurer.

Kobra sa...

Tingeling er sååå herlig! Herlig kjole btw! :D Passet så godt med det stoffet! :D

Related Posts with Thumbnails