søndag 8. august 2010

Grønn veske uten eier

Under klipperushet mitt så klippet jeg klar fire vesker. Tanken er at jeg skal ha noe ferdigklippet liggende så jeg alltid har noe jeg kan sy på. Veskene er tiltenkt julemarked så jeg har god tid til å sy de (sier jeg nå… og vips så er det november).

Men her en dag når det regnet så fant jeg ut at jeg skulle sette i gang. Og den grønne veska ble førstemann ut.

IMG_1230

Den har samme fórstoff som den lilla vesken i forrige innlegg (også dette klippet klar til julemarkedet i fjor) og jeg plukket ut en detalj fra fórstoffet og laget min hittils største applikasjon. Angret litt da jeg skulle begynne og sy sikksakk rundt hele, men det gikk bedre enn forventet og plutselig satt jeg jommen og sydde på perler som dekor også. Jeg synes veska rett og slett ble superkul, men den passer nok ikke for alle.

IMG_1231

Denne vesken er foreløpig uten eier og tiltenkt julemarked (om ikke den blir min denne og), men om noen skulle ha veldig lyst på den så er det bare å rope ut.

2 kommentarer:

Loppelill sa...

Så stilig veske!!

LilleLeo sa...

Den ble utrolig tøff! Digget applikasjonen!

Related Posts with Thumbnails