tirsdag 24. august 2010

Nok en sending over fjellet

M reklamerer heftig for prinsessemari på andre siden av fjellet. Søteste M! 
Nå har jeg mottatt bestilling fra hennes venninne. Ønsket var en Kitty kjole og et sett med genser og bukse tilsvarende settene jeg laget til M sine gutter med shorts og t-skjorte i sommer. I tillegg er det bestilt en fleecekjole med bilde lik de to jeg har laget tidligere. Denne kjolen skal jeg etter planen lage i løpet av den neste mnd, men som høsten allerede har begynt å vise seg så lurer jeg på om jeg må få fortgang på kjolen… Nuvel. I solen fra sist helg fikk jeg avbildet forsendelsen.

IMG_1259 Kjole til storesøster, barnehage sett til lillebror.

IMG_1262

IMG_1263

IMG_1261

Buksen er ment å være en str 86 med litt ekstra lengde i bena så lillebror kan vokse litt, men den ble kanskje for lang?

IMG_1260

Kjolen er den samme som før. Blir egentlig ikke lei av å sy denne altså, for jeg synes fargekombinasjoenen er så søt!

Mønster: Mitt eget med noe hjelp og inspirasjon fra Barn igjen og Ottobre.

Stoff: Hello Kitty fra Jysk, lin fra Stoff og stil, aper og løver fra CeTho, ribb og isoli fra stoff og stil

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails