mandag 12. juli 2010

Lang plutte-shorts

En av prosjektene fra ferdigklipphaugen ble sydd her en dag da vi satt og sløvet på loftet. Ungene lekte , mannen knottet på pc’n så da kunne mor sy. Deilig med ting som er ferdigklippet for det tar jo nesten ingen tid å sy det sammen.
Vips en-to-tre, lang shorts til plutt:

IMG_0888

Fått dille på lommer, selvom jeg egentlig synes lommer egentlig burde hete “sandoppbevaringspose” og forbys på barneplagg. Men jeg synes liksom plagget ser ekstra proft ut med lommer på.

IMG_0889

Lidaro sommer 2010 (117)red

Shortsen sitter som et skudd er veldig fin å ha på når man hopper på hoppepute med storestøster i hvert fall!

Mønster: Eget

Stoff: S&S

1 kommentar:

Eg ... sa...

Hei
Kjempetøff shorts :-)

Du vann på give awayen min - pulsvarmarar

Send meg adressa di, så kjem dei i posten :-)

Hanne

Related Posts with Thumbnails