lørdag 12. desember 2009

Siste maleri i bestillingen til M

Siste maleri ut i bestillingen til min tidligere klassevenninne. Dette bildet har tatt så altfor lang tid, men så skulle det heller ikke gis bort før til jul. Ideen har ligget i bakhodet lenge, men jeg har vært så  inn i syprosjektene mine og når jeg da i tillegg klarte å ødelegge bildet i det det var nesten ferdig så mistet jeg helt motet. Til slutt  klarte jeg å samle meg og male bildet på nytt. Eneste beskjeden jeg hadde fått var at det for all del ikke måtte være grønt!

008red

Så da ble det akkurat det motsatte. Fargen gir masse energi og den herlige gutten enda mer! Jeg håper det har samme innvirkning på “mommo” som det har hatt på meg. Jeg smiler fortsatt når jeg tenker på maleriet.

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Related Posts with Thumbnails