torsdag 24. desember 2009

En innmari god jul til dere som stikker innom

Julefreden har senket seg. Vi har krøpet opp i sofaen med godt fra julestrømpa og Tre nøtter til Askepott på tv (første gang frøkna får med seg denne så dette er litt stas både for oss voksne og for henne).

Peisen har fått julefarger (de “rosa” kulene er egentlig røde de også) litt mot min vilje, den var jo så fin i lilla!

julen 2009 001
Bordet er ganske enkelt pyntet med en engel jeg har fått av farmoren min. Ser det ikke ut til at den holder på å sprekke av juleglede?

julen 2009 002
Vi har juletre også altså, men mannen hadde lånt skjøteledningen til lysene da jeg tok bilde.

Nå tar jeg meg noen dagers sypause (kanskje jeg skal strikke litt i stedet, hihi), men jeg satser på å blogge julegavene som jeg laget i år i løpet av romjula, og kanskje få lagt ut noen flere bilder av julestemningen i prinsesse Mari huset!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails