lørdag 5. desember 2009

Julemarked: englekjoler


Siste innlegg før julemarkedet starter i morgen kl 10. Jeg hadde noen ferdig klippede kjoler som jeg så gjerne ville sy, så i dag har maskina gått varm og jeg har fått unna 5 kjoler. 2 av de ble englekjoler, altså lyseblå kjoler med vinger på ryggen. De resterende er brune med glitterhjerte foran og bak, lik de jeg har laget tidligere med bilde på (litt for sent til at jeg orker å finne link nå). Jeg kjente at jeg ble veldig rolig da jeg sydde englekjolene. Kanskje det satt en liten en og passet på meg mens jeg sydde? ;)

Vingene er et pusepels stoff som jeg har hatt liggende lenge.

2 kommentarer:

Loppelill sa...

Så skjønne de var!

citten sa...

Herlig! Og må si, for en produksjon dere har hatt i det siste!

Related Posts with Thumbnails