lørdag 12. desember 2009

Litt julestemning!

Hadde egentlig tenkt å fylle bloggen med julete innlegg fra første helgen i advendt, men første søndagen kom og gikk og jeg hadde ikke fått pc’en min igjen. Starten av desember ble en litt hektisk med julemarkedforberedelser, og jeg var fortsatt uten pc. Da jeg endelig fikk igjen pc’en var minstemann og jeg så pass forkjøla at blogging havnet langt nede på lista over ting jeg ville få gjort. Nå er det faste kameraet mitt ødelagt (ville jo være teit om alt skulle funke på en gang, må vite!), men jeg har heldigvis tatt noen bilder allerede som jeg håper kan sette deg i stemning.

014

013

027 
Det lekre lysfatet er, som tidligere nevnt, en gave fra svigerforeldrene mine. Julekuler, hjerter og lilla nisser fra ikea og søstrene greene. Tallene er fra Verket interiør.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails