onsdag 7. desember 2011

Luke 7

Hurra!!! Endelig kom snøen. Måtte den bli liggende ut februar. I mars er jeg klar for vår igjen. Så om noen kan si i fra til den som styrer været så hadde det vært fint!

IMG_3000

Jeg ble så glad når jeg så det lavet ned at jeg løp opp sa til frøkna, som nettopp var lagt, at hun måtte stå opp igjen å se ut av vinduet. Det er så magisk å vise barna den første snøen!

IMG_3001

Snø er som godis, ikke sant? Det er helt fantastisk, helt til du har fått altfor mye av det over alt for lang tid. Men; jeg bruker lang tid til å komme dit når det gjelder godteri og sånn er jeg med snøen også. Hihi!

IMG_3008

Det har snødd i sofaen min også. Pomponger, laget med genial pompongmaker fra panduro, og store snøkrystaller av hamaperler.

IMG_3017

Sammen med noen perler ble det finfin pynt i vinduet i tv-stua.

IMG_3018

Forhåpentligvis hjelper det litt på innsyn i det ene vinduet også. Elgen spiste nemlig opp halve busken utenfor i fjor. Artig med elg i hagen, fikk rydda skikkelig opp i buskene våre.

Med snøen kommer det skikkelig julestemning!

Let it snow, Let it snow, Let it snow!!!

17 dager igjen til julaften!!!

 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails