mandag 12. desember 2011

Luke 11 og 12

Jeg glemte ikke å lage innlegg i går, men når dagen består i rydding, vasking og litt sykdom så er det ikke så mye å blogge om gitt. Men vi var en tur på juleverksted hos mormor, frøkna og jeg, og der pyntet vi pepperkakehjerter. Dette er frøkna sitt. Det mistet dessverre en sjokolade på høyre siden og den ramlet dessverre rett ned i magen min før jeg rakk å tenke meg om:

IMG_3066

Plutt var ikke i form så jeg pyntet hans hjerte. Det er helt tydelig ikke jeg som er det største pepperkakepyntetalentet i familien vår, se som jeg søla det til med melisen.

IMG_3067

I kveld har jeg hatt besøk av min fine, fine bakeglade venn som  har fast jobb her i førjula. Fra å bruke halve natta på å lage mintstenger så går det nå i full fart på en kveld. Tusen, tusen takk H for at du stiller opp i år igjen. Jeg vet du sier at du liker det, men jeg synes fortsatt det er helt utrolig at du gjør dette for meg.

IMG_3063

Det er så godt at jeg ikke klarer å ligge unna…

IMG_3065

Det er heldigvis mye mer av de i fryseren altså! Skal vise dere posene jeg gir de bort i senere.

I morgen er det Lucia. Jeg var litt sent ute med å lete etter en Lucia kjole i butikkene så nå har jeg to barnelaken mindre. Pytt, pytt!

 

12 dager igjen til julaften!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails