fredag 2. desember 2011

Luke 2

Jeg er ingen loppisjeger… jeg er heller ingen redesign entusiast. Jeg er rett og slett imponert over de som står klar når loppisen åpner og som tråler hauger av skrap og rot for å ende opp med de flotteste skatter. Men av og til så har jeg så lyst til å prøve meg på loppisjakt. Fangsten har vært mager, men noe har jeg fått med meg. Her er del 1 av en oppussingssaga i 3 deler.

IMG_2922

Et stykk gammel settekasse + maling og dekorpapir fra Søstrene Grene = finfin settekasse med plass til masse småtteri som ligger og slenger rundt i et hus med to små!

IMG_2920

Denne settekassen henger i barnas leke/tegneområde på loftstua. Denne er derfor laget i farger og med papirer som passer til både plutter og frøkner.

I morgen skal vi forhåpentligvis lage fuglemat. Det var en suksess i fjor. I år skal vi prøve oss på å lage noen i pepperkakeformer. Håper vi sees!

 

22 dager igjen til julaften!

 

1 kommentar:

I en Sving sa...

Så søt settekasse.
Loppis er moro, men merker nok at jeg heller er den som ikke stresser med å komme først. Kos før funn. Da blir funnene koseligere i seg selv også.

Psssttt...
Julenissen er innom bloggen min og en flott premie skal deles ut.

Ha en flott helg :)

Related Posts with Thumbnails