søndag 18. april 2010

Ny header på bloggen!!

Endelig fikk jeg laget meg en ny header. Hva synes dere? Jeg synes bloggen ble så “lett” nå og det er jo litt deilig når vi går mot sommeren!

bloggheader2 copy

Og apropos sommer: Jeg har en del ideer som snurrer rundt i hodet. Kjoler og skjørt til frøkna og t-skjorter og shortser til plutten. Nesten så jeg håper det blir litt kaldt og guffent vær noen dager så jeg kan sy i stedet for å rydde i hagen.

Jeg har fortsatt masse som ligger på speilrefleksen og venter på å bli blogget. Mannen må se på det og se om han finner ut av det, for nå har jeg gjort alt jeg kan.

7 kommentarer:

Litefrø sa...

Kjempe flott header!! Enig med deg om at bloggen ble lettere! Liker veldig:)

Prinsesse Mari sa...

Tusen takk, Litefrø!!

Loppelill sa...

Så flott header! Ordentlig innbydende :D

Anonym sa...

Enig, lett og fin og stilig!
Karianne

Kristin sa...

Flott header! Og en flott blogg til inspirasjon :=)

cashmereandcamera sa...

Innmari klinkekul ble den;)!
Du, si fra om du vil på fotosafari en dag da!

Åse sa...

Superfin header, den har jeg ikke sett før!
Ønsker meg noe sånt jeg også - men navnet på klærne mine (FALLARI) tilsier liksom ikke noe logo, så det er så vanskelig.... Grubler litt til, jeg! Fint ble deet her hos deg, ialle fall! :-)

Related Posts with Thumbnails