onsdag 21. april 2010

Første venninnebursdag for min søte Tingeling

Frøkna har for første gang vært i venninnebursdag og da måtte hun jo selvfølgelig ha med gave og med en synerd til mor så måtte det bli hjemmesydd. MM som fylte 4 år er en herlig sprudlende prinsesse som alltid har så mye flotte og fargerike klær, derfor kjente jeg prestasjonsangsten spre seg da jeg satte meg til symaskinen med en rest med rosa velour og litt andre stoffbiter. Inspirert av mange andre sybloggere laget jeg en øyenstikker applikasjon denne gangen. Jeg synes øyestikkere er herlig feminine og det passer prinsesse MM (og nei, hun heter ikke Mette Marit!).

358

Jeg hadde ikke nok stoff til at jeg kunne lage løpegang med å brette over, så da ble det løpegang i samme bomullsstoff som applikasjonen.

360

Må jo bare vise frem kortet som frøkna laget. Flinke lille snuppa mi!

363

Mønster: eget
Stoff: Velour fra s&s, applikasjonsstoffer fra restehaugen min.

361

3 kommentarer:

Marianne sa...

Herrejemini Mari! Som jeg har sagt før; mellom hver gang du blogger så har du jo laget hundre ting!
Sånn ca.
Hvor tar du det fra sier nå jeg...!

Superfine ting! Hadde jeg hatt en jente skulle jeg jammen meg lagt inn en bestilling på noe med fuglestoffet til Stoff og stil. Enig med deg; det er helt nydelig!

Ha en herlig helg!

Marianne sa...

Så masse fine ting Mari!! Kanskje jeg må bestille noe til Jorild fra deg gitt... om du har tid da. Vi får snakkes om det neste uke.

Har også en blogg, enn om litt andre ting. Ta en titt om du vil.

God helg!

Prinsesse Mari sa...

Tusen takk! Du får si i fra Marianne (altså siste Marianne), så skal jeg se hva jeg får til! :)

Related Posts with Thumbnails