søndag 19. april 2009

Julekalender oppdatering


Det er heldigvis lenge til jul, men det går i hvert fall fremover. Til mitt forsvar så er det vannvittig mange detaljer på sekken. Nå er den i hver fall ferdig og litt lenger opp kan man skimte barten til nissefar. Det neste jeg broderer er snømannen som står foran sekken eller kanskje jeg rett og slett skal starte på nissefar?
Snille M som venter så tålmodig mens hun ser det ene prosjektet etter det andre bli ferdig! Jeg koser meg fortsatt stort med broderiet og har vanskelig for å legge det fra meg når jeg først begynner, men i og med at jeg har en del ting på lista mi og det ikke er så hast å få ferdig denne så hentes det ikke frem hver kveld for tiden.

6 kommentarer:

Merete sa...

Se der ja!! Så koselig å se :-) Synes du har kommet langt jeg!!! Gøy å se!

Prinsesse Mari sa...

Men det er mye igjen, Merete! Uansett blir den ferdig til jul og det er jo det viktigste. Gleder meg helt vanvittig til å "overrekke" deg den. Hadde vært koselig å gjort det live da... ;)

Silja FullFres McQueen sa...

Så flink du er! Gleder meg til å se når den er ferdig =) For du legger vel ut bilde da oxo?

Prinsesse Mari sa...

Selvfølgelig! ;)

Merete sa...

Vi får prøve å gjøre det live! Det hadde vært kjempe koselig!

Loppelill sa...

Så fint det blir!

Related Posts with Thumbnails