tirsdag 28. april 2009

Først en til meg selv...




Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne sy en vognpose i fleece. "Det må jeg da kunne få til" tenkte jeg. Først laget jeg en til meg selv for å finne ut hvordan det måtte gjøres. Dessuten trengte plutten en vårpose. På Stoff og stil fant jeg herlig prikkete og fantastisk myk luksus fleece. Og selv om jeg fortsatt synes stoffet er mykt og herlig så var jeg ikke så veldig glad i det mens jeg holdt på med det. Stoffet strakk seg noe helt forferdelig og det var vanskelig og få ting pent. Glidelåsen spratt jeg opp tre ganger. Og da jeg tilslutt var ferdig så så jeg at posen var veldig smal i forhold til hva jeg hadde tenkt. Men det er i hvert fall plass til plutten og den er lun, varm og god. Jeg har ikke gjort den ferdig med knapper i bunnen og jeg er ikke sikker på om jeg skal gjøre det heller. Mulig det blir en tur på Stoff og stil for å kjøpe et stoff det er bedre å jobbe med etterhvert. Etter å ha laget pose nummer to så vet jeg jo at jeg kan bedre.
Mønster: eget
Materiale: Stoff og stil

3 kommentarer:

Helene sa...

Den er bare knallfin, synes du er superflink! I morgen begynner vognposeprosjekt her også! :-)

Loppelill sa...

Den ble kjempefin!!!!

Marianne G sa...

Jeg synes de ser ut som flotte poser begge to.

Related Posts with Thumbnails