mandag 28. mai 2012

Utepute

Min flinke mann bygget for noen år tilbake et lite skur og en benk ved en støttemur i hagen vår. Skuret er fantastisk og rommer alle hageredskaper vi bruker i det daglige. Benken ligger i skyggen og gir oss utsikt over hele hagen i tillegg til at den er fin å sitte på når man skal bli servert deilige sandkaker fra sandkassebakerene. Dessverre har benken blitt stående puteløs i lang tid. Og dette tiltross for at jeg har hatt både madrasser og stoff til benken liggende. Jeg prioriterer ikke nyttesøm. Men nå har jeg tatt meg selv i ørene (som en del av stoffslankingsprosjektet mitt) og fått det unnagjort. Og gjett om jeg er fornøyd med det!

IMG_3464

Barnemadrassene var på vei til å bli kastet da jeg nappet til meg et par, mens det stripete stoffet er fluktstolstoff som min mor har spart på i mange år.

IMG_3467

Småputene er sydd av et stoff fra ikea som jeg synes er kjempe kult, men som ikke har fortalt meg hva det ønsker å bli før nå. (Noe av det har riktignok blitt vesker og bleieposer i sin tid, men jeg hadde MANGE meter av det). Nå ville de i hvertfall bli puter og fordi jeg synes fargevalget ble sånn passe crazy så tenkte jeg at putene måtte få litt crazy pynt i form av lysegrønne pomponger i sidene!

 IMG_3468

Endelig er benken ikke bare praktisk, men også ganske god å sitte på!

1 kommentar:

Zopp Design sa...

Så flott det ble på benken :) Koselig plass :)

Vi har et stort sommerblogglotteri på gang. Kom innom , trekk lodd og bli med da vel :)

Related Posts with Thumbnails