fredag 18. mai 2012

Har du glemt oss?

Det spurte en kollega meg om her en dag. For hun hadde sett at avdelingen hennes var en av 2 avdelinger som ikke hadde fått vimpler av meg. Men nei, jeg hadde ikke glemt dem, jeg hadde liksom bare lagt det prosjektet litt for langt ned i prosjektbunken. Men nå fikk jeg i hvertfall litt fart på meg.
Det tar litt tid å gjøre i stand til vimpelsying av denne typen og i og med at det var to avdelinger som manglet vimpler så ville jeg lage begge to parallelt. Men på en-to-tre kvelder var alt klart og NÅ er 6 av 6 avdelinger dekorert med prinsessesydde pedagogiske vimpler!

Tommeliten:

IMG_3377IMG_3378

Veslefrikk:

IMG_3379IMG_3380

Alle vimplene er sydd i farger som skal matche resten av tekstilene på avdelingene. Det gjør at ingen av vimplene er helt like.

Jeg må jo innrømme at det er litt stas å gå forbi og se pynten henge oppe i vinduene rundt på hele barnehagehuset!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails