fredag 18. mai 2012

Bukser som blir bukser

Plutt trengte litt nye bukser og i og med at jeg har bestemt meg for å minske stofflageret så bestemte jeg meg for å lete i stoffkassene mine etter noe jeg kunne bruke. Og jommen fant jeg ikke en gammel olabukse etter meg som var hullete og slitt i baken.

IMG_3376

Det var bare å finne en bukse i skapet til plutt som jeg kunne klippe etter og med litt hjelp av et buksemønster jeg har liggende fikk jeg til buene som må til i skrittet på buksen. Jeg laget buksen veldig enkel med løpegang i livet og beina. For å muntre den opp litt (og hjelpe plutt til å se forskjell på foran og bak) satte jeg på noen strykemerker jeg hadde liggende. En løve og et apeansikt! Plutt var knallfornøyd. Flaks for meg!

Jeg hadde litt isoli liggende, så når jeg var ferdig med olabuksa så slang jeg sammen en joggebukse også. Her smalt jeg også på noen strykemerker. Denne buksa rakk en tur innom vaskemaskinen før jeg fikk avbildet den og den er ikke akkurat strøket som dere ser.

IMG_3389

Skikkelige kjappis bukser til en gutt som trengte bukser i en fei altså!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails