søndag 18. september 2011

Nye sofaputer i en fei!

Svigermor kom på besøk og med seg hadde hun ferdigklippede putestoffer fra ikea. Hun syntes de var så kule og tenkte det kunne være noe for barna. Jeg fant ut at de i stedet skulle få lov til å pynte opp i vår noe kjedelige mørkebrune skinnsofa. Kult, ikke sant?

IMG_2683

I og med at putene var ferdigklippet fra ikea så tok det meg omtrent 10 min å sy putene ferdig. Jeg lot det være en liten åpning i bunnen som jeg lukket med en trykkknapp. Innerputer har jeg liggende i fleng etter at min kjære venninne N kastet ut en del sofaputer i sommer.

2 kommentarer:

house of hopen sa...

De var da innMari kule! Til å bli riktig så glad av spør du meg! Jeg har ikke fått m meg at IKEA har ferdigklippede puter. Ja, deres motto er jo: "vi gjør halvparten og du som kunde gjør halvparten, tilsammen sparer vi penger!"
IKEA er gull!!!

Ha en fiiin uke!
Håper neste kreative treff blir på en onsdag! Da er jeg med:)

Klem fra Solveig:)

lykke liten sa...

hehe artige og fine puter!!!!
så greit med ferdig klippet da :)

Related Posts with Thumbnails