søndag 18. september 2011

Politibil bukse

Her er bildet av buksa som var på vaskerommet da jeg blogget sist. Nå er den ren og pen og klar for ny innsats.

IMG_2708

Jeg hadde tredd snor i denne buksa også, men antagelig glemt å knyte knute i enden av snoren så da jeg hentet plutt etter første dag med buksa i barnehagen så fikk jeg snoren levert som løsgods. Spørs om jeg gidder å jobbe med å få snoren på plass igjen.

IMG_2707

Jeg strøk på et bilde av politibilen fra Biler på buksa. Gjett om det var suksess!

IMG_2709

Her er forresten action bilde av den forrige buksa. Sitter den ikke helt perfekt?

IMG_2711IMG_2710
Nesten så man ikke ser frøkna som sitter bak han jo… Grønt er kanskje ikke den lekreste fargen til denne buksen, men ikke si at vi ikke er gjennomført i hvertfall!

1 kommentar:

house of hopen sa...

Herlige bukser begge to!
Herr politi faller jo alltid i smak...
Men, jeg må si at den røde og blå er helt fantastisk.
Så lenge genser og sokker matcher perfekt, ja da ser det helt smashings ut spør du meg!!!!

Fortsatt god helg og klem fra Solveig litt oppi veien:)

Related Posts with Thumbnails