søndag 11. september 2011

Ny bukse og loppisfunn

Plutt vokser så fort og med bleieslutt foran oss så er det greit å ha noen ekstra bukser på lur. Derfor klippet jeg to stykker i full fart her en dag. Den har allerede vært en tur innom vaskerommet så den har jeg ikke fått tatt bilde av. Den andre får dere se her:

IMG_2703

Jeansstoffet har jeg fått av mamma som igjen fikk det av mormor som bare måtte kjøpe det i sin tid for det var så fint. Som dere skjønner er stoffavhengigheten arvelig.

IMG_2702

Jeg er veldig glad i dette buksemønsteret. Det er det samme som jeg har brukt på alle bukser og shortser jeg har laget til barna det siste året. Liker at buksene er litt baggy og at de er strammere rundt anklene. Da henger de ikke ned på bakken og sleper med seg sand og støv.

Forrige helg var det loppemarked her. Vi kjøpte seng til plutt og jeg fikk rasket med meg litt av hvert annet også. Blant annet en duk og et putetrekk.

IMG_2704

Jeg ser for meg skjørt til meg selv av duken, og en sommerkjole til frøkna av putetrekket. Men i og med at sommeren nok er over for nå så kjenner jeg at dette ikke haster så fryktelig.

1 kommentar:

knuffel sa...

Tøff bukse og fine loppefunn :)

Related Posts with Thumbnails