onsdag 24. februar 2010

Innmari kjapp skipose…. så kjapp at man måtte sy litt på ny dagen etter….

Barnehagen har skidag nå i mars og i forkant av dette må man jo ha noen treningsdager. Så da var det bare å pakke med ski OG staver (er ikke lov å ha med staver til vanlig). Men disse skulle helst være buntet sammen og skistropper er ikke noe vi har flust av altså. Så da gikk jeg inn på UnePune sin flotte blogg og fant oppskriften på hennes supre skipose. Og vips så var jommen meg skiposen ferdig, med stort forbedringspotensiale, men frøkna var i hvertfall fornøyd.

012red
“Skiposen min er like stor som meg, mamma!”

Det er litt forskjell å sy på vanlig maskin og overlock og det må jeg prøve å lære meg. Sømmon blir veldig forskjellig f.eks. Nuvel. Jeg tok med meg posen hjem etter første skidag og gjorde noen justeringer og nå er jeg super fornøyd. Deilig å ha alt samlet i en pose!

Mønster: UnePune

Stoff: bomull fra Ikea

1 kommentar:

Helene sa...

Det var knallsøtt! Åsså stoffet da :o)

Related Posts with Thumbnails