fredag 5. februar 2010

Endelig action bilder av min innmari fine bursdagskjole!

Nytt kamera, nye muligheter! Som å få tatt action bilder f.eks. Her ser dere altså en nybajkt 30 åring i bursdagskjolen sin.

nytt kamera 048red nytt kamera 047red

Kjolen er delt under brystet og hele veien rundt og da synes jeg den sitter ganske så fint på meg. Nå ser jeg at den har rynket seg litt i ryggen på bildet her, men det har nok mer med at jeg halvtimen før bildene ble tatt, lå og dormet på sofaen. Nå som jeg har fått kamera med selvutløser så er det jo håp om at det skal bli flere action bilder etterhvert. Litt lettere å ta bilder når jeg ikke er avhengig av en fotograf.

2 kommentarer:

Helene sa...

Fine, fine kjolen! Den er knallkul og satt som et skudd! Og applikasjonen er helt rå, fantastisk fin!

Anonym sa...

Kjempeflott kjole, som satt akkurat slik den skulle :)
*HobbyHjerte*

Related Posts with Thumbnails