fredag 9. oktober 2009

10000 besøk, stor bestilling og overlevering av julekalender

I går, torsdag 8/10, gikk telleren min over til 5 sifret! Veldig gøy at så mange har tittet innom på så kort tid. Tusen takk!!! Jeg burde selvfølgelig hatt en konkurranse nå, men så langt har jeg ikke rukket å tenke ennå, så jeg får ha det tilgode. Håper dere som har vært innom har funnet bloggen interessant og at dere kommer igjen. Dere er hjertelig velkommen!!!

Da jeg fikk frøkna for 3 år siden ble jeg kjent med en gjeng med hyggelige mammaer med barn på samme alder på nettet. Disse har jeg aldri møtt ansikt til ansikt, men vi holder kontakten via nettet. En av disse herlige damene er M. Hun bor på andre siden av landet og har to herlige gutter på samme alder som mine to. I dag har jeg vært så heldig å møte henne for første gang. Det var utrolig koselig og endelig se henne i virkeligheten. Også var det utrolig gøy å kunne overlevere henne julekalenderen som jeg har brodert. I tillegg hadde hun bestilt litt klær til gutta og to bokmerker.

bloggbilder 054

Julekalenderen kan dere se ferdig her.

bloggbilder 030
Hun ville gjerne ha et bokmerke til seg selv og et til samboeren.

Til minste gutten ville hun gjerne ha en joggedress og til den største ville hun ha en hettegenser som var i samme stil som joggedressen. Jeg fant fort ut at jeg måtte ha dinosaurer på genserene. Dinosaurer er jo kjempetøffe!!!! En tyranosaurus til største og en stegosaur til minste.

bloggbilder 041

bloggbilder 042

bloggbilder 044

bloggbilder 046

bloggbilder 047

bloggbilder 038red

Plutten stiller opp som modell (merk posituren).

Klærene er laget litt ekstra store så de varer en stund. Buksa kan han sikkert burke til han er næremere 3 år (han er rett over året nå). Kjekt å kunne ha noe å vokse i!

Tusen takk for at jeg har fått lage så mye til deg og dine, M. Det var herlig å endelig møte deg på ordentlig!!!!

Stoff: Stoff og stil (hvor ellers?)

Mønster: Tatt utgangspunkt i ottobre mønstre, men modifisert så mye at jeg nok kan kalle det mine.

3 kommentarer:

Loppelill sa...

Gøy med 5 sifret da!
Så flotte klær! Du er bare kjempeflink :)

Nina sa...

Så fine klær! Sikkert kjempemorsomt å møtes, skulle ønske jeg bodde litt nærmere alle dere :)
Hurra for augustklubben! ;-)

Velkommen til min kreative verden sa...

Her var det mye fint.

Så gøy at du liker øgler, og at du velger fine stoffer som silke til applikasjon. Det var inspirerende og fint å se: )

Related Posts with Thumbnails