lørdag 24. oktober 2009

Kjole og bleiepose på bestilling

I dag blir en liten frøken 4 år. I bursdagsgave skal hun få kjole som jeg har laget! K, som har bestilt dette av meg, er en av de andre mammaene jeg har blitt kjent med på nettet. At hun har bestilt denne kjolen for å gi den bort i gave ser jeg på som en stor ære. Og det er litt skummelt også for det er jo første gang jeg har laget noe til noen som ikke denne “noen” skal ha til seg eller sine. :) I tillegg bestilte K en bleiepose til lillebroren til bursdagsbarnet.

071

Kjolen skulle være lik den jeg laget til frøkna men uten hette.

053red

I hjertet bak på ryggen broderte jeg navnet til bursdagsbarnet.

070

Mønster: modifisert og forstørret mønster fra blødt barnetøj

Stoff: Fleece og isoli fra stoff og stil

064

067
Bleieposen har lomme i lokket.

Mønster: mitt eget

Stoff: Ikea

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails