fredag 15. november 2013

Votteparty

Så kom jeg i mål i år også. 60 par votter… med 3 etterpåslengere!

IMG_5264

Hva gjør man så med alle disse vottene utover spisestuebordet? Man inviterer til Votteparty!

Stua ble gjort om til en butikk på onsdagskvelden og både nye og gamle vottekunder kom innom.

IMG_5267

Som dere ser så hadde vottebeholdningen allerede minket kraftig da butikken åpnet, for i det jeg nevnte at vottene var klare på facebook så strømmet det på med bestillinger. Guri land, for en respons!!! Jeg føler meg bare så utrolig heldig!!!!

IMG_5268

Jeg tok også frem noen av de andre tingene jeg har til salgs, men det var tydelig hva folk var ute etter… det var ikke kleenexetuier for å si det sånn. 

IMG_5269

I skrivende stund er det 17 par votter igjen. De blir lagt ut her i løpet av helgen.

TUSEN, TUSEN TAKK til alle dere søte damer som har handlet hos meg hittils i år! Håper dere går vinteren i møte med varme hender.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails