onsdag 12. juni 2013

Av og til…

ser jeg et stoff som jeg tenker “det der måååå jeg bare lage noe av til xxx” og så popper det opp ideer i hodet og jeg må hive meg rundt og lage noe i en fei. Slik var det da jeg fant dette paisley mønstrede stoffet i turkis. Jeg bare måtte lage en liten sommerkjole til lille frøken E!

IMG_4780
Dekorsøm på falden.

IMG_4779
Tråd i kontrastfarge, enda litt mer korallfarget enn det som kommer frem her.

Nå har lille frøken E vært her og fått med seg kjolen sin hjem sammen med en kjole av typen “blomster og sommerfugler” som moren hadde bestilt til henne (og som jeg glemte ta bilde av).

IMG_4781

En liten kjærlig hilsen på venstre skulder. Knappene er også litt mer korallfarget enn det som kommer frem her. Det er ikke noe lurt å ta bilder innendørs på kveldstid selvom det er aldri så lyst ute, så vet dere det!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails