søndag 26. juni 2011

Kjole av loppisgardin

Jeg er ikke så flink til å gå på loppis. Jeg ønsker at jeg var det, men jeg mister litt av motet der jeg går og roter i kasser og leter etter gull. Men i fjor vår så var jeg som Askeladden; jeg fant, jeg fant! To settekasser og en flott gardin. Gardinen er brukt som ermer på noen kjoler jeg sydde til julemarkedet og nå er den også blitt en hel kjole. Det er riktignok en stund siden den var klar og frøkna har brukt den noen ganger allerede, men nå husket jeg å ta bilde av den.

IMG_2324

Jeg syntes stoffet er superfresht og sommerlig og vurderte en liten stund om jeg skulle sy til meg selv i stedet! Men det tar så mye kortere tid å sy til frøkna og vips så var det jommen gjort.

IMG_2325

Med blendahvit kroklisse med kjolen enda freshere. Mor er fornøyd! Rynkefoten fikk kjøre en runde på slutten også. Nå venter vi bare på stabilt sommervær så kjolen kan nytes slik den bør, uten strømpebukse/thighs eller genser under.

1 kommentar:

house of hopen sa...

Så søt og sommerlig kjole!
Der ser du, loppis er tingen...
Det er ekstra gøy når man føler seg som den helgdiggrisen da...
Ser ut til at du er produktiv i disse dager, nå spinner jeg opp på loftet selv.....

Klem fra Sol:)

Related Posts with Thumbnails