lørdag 18. juni 2011

Dobbel lilla lykke

Jeg fikk en herlig bestilling fra M og E her tidligere i våres. De skulle i bursdag nå i juni og ville gjerne gi bort kjoler i gave.

IMG_2263

Jeg tok i mot bestillingen med glede, men så har jeg en korttidshukommelse som ikke er til å stole på og vips så var det glemt. Heldigvis minnet E meg på det i god tid og jeg fikk kommet meg til Stoff og Stil og sydd kjoler i en fei.

IMG_2262

Dessverre klarte posten og bruke en uke på å få kjolene frem så de ble ikke gitt på selve dagen, men nå er de kommet frem og det var tydeligvis suksess.

IMG_2261

Lilla velour med sommerfugler og “tvilling” like kjoler slår vel ikke feil når man blir 5?

1 kommentar:

lykke liten sa...

hehe ja sånn kan det gå!!!!
kjolene var kjempe fine!!!!
nydelig farge :)

Related Posts with Thumbnails