søndag 13. februar 2011

Stille, stille….

Det er stille på den kreative fronten her i heimen for tiden. Men jeg broderer litt nå og da og nå skal dere få en liten oppdatering.

IMG_1730

Nå er hest og vogn ferdig og jeg har kommet godt i gang med alle de blå halvstingene som skal broderes i 4-5 forskjellige blånyanser.

IMG_1731

Jeg broderer litt i sofaen på kveldstid og noe i pausene på jobb. Ting tar virkelig tid, men det blir i hvertfall fint!!

Ellers så har jeg faktisk brukt en del tid i det siste til å rydde. Jeg synes nemlig systemer er noe av det beste i verden, der er jeg litt nerd kan man si. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle vise dere roteskapet vårt, før og etter rydding. Skapet er i grunnen ikke ment å være et roteskap, men et skap til alt det rotet som man ikke helt vet hvor man skal gjøre av ellers. Skapene i sykroken er også ryddet, men det har jeg foreløpig ikke noen bilder av.

IMG_1718
Før

IMG_1729
Etter

I tillegg har jeg nettopp fyllt opp et par poser på stoff og stil igjen… Er vel ikke akkurat tomt for stoff i sykroken fra før, men noe mangler man alltid. Også er det jo snart karneval. Tror jommen jeg fikk med litt sylyst på kjøpet, så dere skal ikke se bort i fra at det kommer noen søminnlegg her snart.

IMG_1728

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails