onsdag 15. desember 2010

Tilda engler

“Det tar litt tid å lage de englene, gjør det ikke?” spurte en kollega av meg da jeg satt og sydde på en bitte liten Tilda englekjole. “Ja, jeg begynte på de i romjula i fjor og enda er de ikke ferdig”  svarte jeg. Egentlig skulle englene blitt julegave til svigermor i fjor, men jeg laget i stedet veske med bilde av barnebarna på. I romjula bestemte jeg meg for å starte på englene så jeg kunne legge de vekk med julepynten når jeg pakket den vekk. Men så ble de liksom ikke ferdig likevel. Håndsøm er ikke noen favoritt og det siste året er det symaskinen som først og fremst har fått ta seg av syinga her i huset.

IMG_1493

Men pausene på jobb er fine å bruke til håndsøm! Og vips, over et par dager så hadde jeg jommen to fine Tilda engler som jeg kunne henge opp…..

IMG_1496IMG_1495

… ja, hvor skal de henge mon tro? Kanskje de skal få nye hjem i jula? 

1 kommentar:

Lykke sa...

Utrolig lekre altså! Ble litt inspirert nå, kanskje jeg skulle tatt fram Tilda bøkene mine og kikke litt.

Related Posts with Thumbnails