søndag 5. september 2010

Dinosaursøvn

Jeg kjøpte for en stund siden en rest av et dinosaurstoff på Stoff og stil som var tiltenkt puter til plutt en gang i fremtiden. Men etter at frøkna fikk Hello Kitty sengetøy så har det fristet å sy et sengetøy til plutt. Og i og med at mine stoff kasser er i overkant fulle så passet det godt meg et stoffslankingsprosjekt. Sammen med litt lille martine stoff (også det fra restebordet på stoff og stil) så ble det jommen meg et ganske så tøft sengetøy til en ganske så tøff plutt.

IMG_1273

Også her har grandtante B heklet teppe. Kosehunden Flekken har frøkna laget til lillebror til 1 års dagen. (Skoskapene fre Ikea til venstre i bildet er geniale til oppbevaring av plastdyr, bøker, kosedyr osv.)

IMG_1274 Stryking er ikke jobb for en prinsesse altså…

I og med at begge stoffene er fra restebordet på Stoff og stil så tror jeg den totale kostnaden også her er på under hundrelappen. Lille martine stoffet dekker baksiden av puten og baksiden av dynen.

Stoff: Stoff og stil

Mønster: Klippet etter annet sengetøy. Åpning i bunnen som lukkes med trykkknapp. (Prymtang er bestilt)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails