fredag 15. januar 2010

Mitt innmari fine syrom!

Måtte ta bilde her forrige dagen før jeg begynte å sy for fullt igjen. Var så deilig å se hvor ryddig det kan være på skrivebordet mitt.

Her sitter jeg altså og syr, mens min mann sitter på pc’en rett ovenfor meg. Koselig å dele hobbyrom!

038

Hylla er alltid litt rotete. Øverst i den midteste hylla er det mønster i kassetter og på toppen ligger halvferdige malerier og tegningene til frøkna. Skapene rommer alle mine hobbyer, de er fulle av isoporkuler, lim, perler, broderigarn, maling…etc. Under bordet har jeg 4 svære esker med stoffer og en stooooor pose med garn. Kjekt å ha! Dessverre har jeg så mange småbiter med stoff at jeg gjerne må kjøpe inn nytt når jeg skal lage noe.

Etter julemarkedet unnet jeg meg selv en gave. Jeg elsker denne lampen og merker at den gir meg masse inspirasjon. Den er forresten fra ikea!

mobilbilder 127
Se de vakre skyggene i taket a!!!

1 kommentar:

Loppelill sa...

Så heldig du er som har et så flott hobbyrom! Tenker hjernen går på høygir der :)

Related Posts with Thumbnails