lørdag 30. januar 2010

HURRA FOR MEG!!! Innmari fornøyd bursdagsprinsesse!!!

Bursdag er gøy!!! Bursdag er kjempe gøy. Jeg elsker å ha bursdag!!!! Jeg synes det er gøy å være midtpunkt, gøy med gaver, gøy med fest, gøy med kake, gøy, gøy, gøy!!! I morgen er det MIN dag!! Min helt egen dag som bare er MIIIIN!!!! hihi… merkes det at jeg bare er 4 år når det kommer til bursdager?

Sannheten er at i morgen er det 30 år siden jeg kom til verden. I motsetning til mange andre synes jeg på en måte at det er på tide at jeg blir 30. Jeg er tross alt godt etablert med mann og to barn, det er rart at jeg ikke har blitt 30 før liksom. Nå skal det sies da at jeg ikke har funnet ut hva jeg skal bli når jeg blir stor ennå… det får jeg ta nå i 30 årene.

Nuvel, dette skal jo ikke være en blogg om meg dette her, men om de tingene jeg lager og til bursdagen har jeg selvfølgelig laget en bursdagskjole. Jeg er fortsatt uten mitt vanlige kamera så bilene her er tatt med mobilen og selvom det er opptil flere megapixler på den så blir ikke bildene så bra. Men dere får en idé i hvertfall, så får jeg heller komme tilbake med bedre bilder ved en annen anledning.

026
Pannelugg og to lys på kaken for 28 år siden.

030

Kjolen er sydd i ullfilt og isoli etter eget mønster. Etter mye om og men bestemte jeg meg for å kutte ut ermer og derfor klippet jeg de av og fikk stoooore ermringninger…. jaja, så bruker jeg bare en genser under kjolen. Kjolen sitter som et skudd og i stedet for å lage en fall nederst så har jeg bare sikksakket rundt kanten. Det ga kjolen et litt mykere, bølgetet og søtt uttrykk synes jeg. Kjolen er ikke skakk, det er nok heller fotografen det er noe i veien med, også har jeg ikke akkurat strøket kjolen før jeg la den på stuebordet heller, jaja. Jeg håper å komme tilbake med actionbilder snart, men det blir nok som med fleecekjolen… går litt i glemmeboka gitt.

Stoff: stoff og stil, t-shirt transfer, perler, paljetter, rosa bomull til applikasjon og kroklisse fra Panduro

Mønster: mitt eget

3 kommentarer:

Litefrø sa...

Gratulerer så
mye med dagen i morgen!!! Håper du får en fantastisk flott dag!

Og kjolen var bare knall fin! Veldig søtt bilde:) og ermeløs kjole er nok lurt når den er av ull:)

Toril sa...

Gratulerer så mye med den store dagen!!! Kjolen din var kjempefin! Ha en super bursdag i dag :-)

HegeT sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!!!
Klart bursdagsbarnet må ha egenlaget bursdagskjole....
Motivet foran var helt "konge".....


bursdagshilsen
HegeT

Related Posts with Thumbnails