søndag 10. juni 2012

Utdrikningslag ugle

En god venninne ble drukket ut i helgen, og jeg hadde dessverre ikke anledning til å dra. Men jeg ville gjerne bidra med noe så da forloveren spurte om jeg ville sy en ugle til bruden så ropte jeg JA! Ugler er nemlig en favoritt hos M!

IMG_3477

Uglen skulle være et hint i en rebus så den trengte en nisselue på. Den sydde jeg i en fei og dusken laget jeg med det fantastiske pompong verktøyet jeg kjøpte før jul.

IMG_3478

M er veldig glad i lilla så fargevalget var ikke så vanskelig. På magen har jeg sydd på en heklebrikke som jeg fant på loppis. Håpet er at M tar av nisselua og lar uglen få bo i sofaen i tiden fremover.

Glad i deg, M!

2 kommentarer:

Tråkleguri sa...

En herlig ugle, med personlighet.

Hadde fått bodd i min sofa når som helst :)

Håper den kommende brud både ble behørig utdrukket og fornøyd med ugla.

house of hopen sa...

Den var søt Mari!
God helg og klem fra Solveig:)

Related Posts with Thumbnails