søndag 8. januar 2012

Nye juleputer

Jeg har tatt meg en liten bloggepause etter den intense bloggingen i desember. Sofaen har fanget meg, sånn som den har gjort etter jul de siste årene, så det går mest i broderi her for tiden. Det går sakte fremover. Snart skal jeg få lagt ut en oppdatering.

Men jeg kom på at jeg ikke hadde vist dere juleputene jeg sydde. Jeg er jo velsignet med en mann som tar seg av julmaten så på formiddagen julaften kunne jeg bare ta det med ro og sette meg ved symaskinen.

IMG_3243

Da jeg lå syk i november ble jeg plutselig så veldig klar over at jeg ikke hadde noen julestoffer i samlingen min så jeg bestilte noen meter med forskjellige stoffer fra stoff & stil. Men så skulle det altså gå en måned før jeg fikk sydd noe av stoffene. 

IMG_3244

Men det ble puter til slutt og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.

IMG_3245

Og min putefrelste mor likeså. Hun var imponert over puter, stoffer og tidspunktet de ble sydd på. Hun kjenner meg godt og vet jeg er litt sprø. Men 6 nye puter på julaften formiddag var litt i overkant av hva hun hadde forestilt seg.

Håper alle har hatt en flott uke i det nye året. Vi sees etterhvert som jeg kommer meg opp fra sofaen. Erfaringsmessig vet jeg at det skjer i slutten av januar.

2 kommentarer:

house of hopen sa...

Du Mari, du Mari....du er ikke sann!
Jeg er enig med din mor, tenk å sette seg ved symaskinen på selveste julaften.....! Ikke nok med det... Når produksjonen blir til 6 puter, ja da blir jeg meget imponert.
Du hadde vel ligget litt til lading mens du var syk da.....BRAVO!
Dessuten var de veldig fine, flike flinke du!

Stor klem fra Solveig:)

knuffel sa...

Imponerende! Og de var nydelig :D
Og godt å høre at du er frisk igjen!

Related Posts with Thumbnails