søndag 22. januar 2012

Ny kjole til frøkna i stoff fra Liandlo/Fabelblå!

Fabelblå har åpnet nettbutikk med blant annet stoffer fra Liandlo.  Det er så mange hobbysyersker som har åpnet nettbutikker i det siste og de tar inn så mye flotte stoffer, men jeg har innsett at jeg ikke kan gå inn på hver butikk for jeg har ikke plass til å la meg friste.

IMG_3279red

Men så gikk jeg altså inn på Fabelblå sitt åpningstilbud og vips så hadde jeg ikke motstand i kroppen lenger. Og et par dager senere lå Bambi og Astronauter i posten i tillegg til et bonus stoff med sjørøverskip.

IMG_3279red

Jeg fant ut at jeg måtte vaske stoffene og sy i en fei for å rettferdiggjøre at det kom enda mer stoffer i hus. Så vips så hadde jeg jommen klippet en kjole til frøkna.

IMG_3280red

Jeg var litt redd for at den skulle bli for nattkjole aktig, men jeg syntes jeg fikk reddet det litt med den sorte ribben i bunn. Jeg at jeg må øve mer på kanting på jersey, men frøkna var helt fantastisk glad for å endelig få en ny kjole. Alle de andre kjolene begynner å bli litt snuppekorte, så da var det jo greit å få en skikkelig stor en nå.

“Mamma, er kjolen min ferdig?? Å, tusen takk! Jeg synes denne kjolen var kjempe fin. Du er grei, mamma!” Frøkna er i hvert fall takknemlig.

1 kommentar:

Gulltann og Pus sa...

Denne var utrolig fin! Og nydelig stoff! Jeg har også bestilt stoff fra Fabelblå, gleder meg til å sy av dem :)

God søndag!

Related Posts with Thumbnails