lørdag 20. august 2011

Man tager hva man haver

Plutselig skulle vi i bursdag. Frøkna hadde vært syk en uke og da blir i grunnen alt litt plutselig når man kommer tilbake i barnehagen. Gave har man jo ikke akkurat tenkt på, men heldigvis lå det et skjørt på vent her.

IMG_2578

Skjørtet ble klippet for lenge siden og planen var egentlig å sy flere skjørt innimellom andre prosjekter så jeg hadde noen liggende til julemarked o.l. Det har derfor ikke blitt blogget tidligere. Men nå er jeg i grunnen glad det ble som det ble for skjørtet fortjener egentlig sitt eget innlegg.

IMG_2579

Stoffet kommer fra ikea og er egentlig bare et stoff fullt av dyr, men da jeg skulle finne frem noen knapper for å pyntre opp litt så jeg plutselig at slangen så seg over “skulderen” og kastet et forelsket blikk…

IMG_2578

på sebra. En komplisert kjærlighetshistorie!

Jeg innser at det med å ha litt “på lur” kanskje kan være greit fremover også.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails