søndag 8. august 2010

Nytt sengetøy til frøkna - bursdagsgave

Har man kjøpt to 5 meters ruller med Hello Kitty stoff så må man jo få sydd litt av det også. I og med at frøkna har fått både Hello Kitty kjole og skjørt til nå så tenkte jeg at det fikk holde med ting i klesveien sånn i første om gang. Derfor ble det sengetøy som jeg like gjerne fant ut at hun kunne få i bursdagsgave.

IMG_1227

Og slik har det seg at dere får noe som kan minne om et interiør bilde på bloggen min. Sånn for ordensskyld så kan jeg ikke påta meg æren for hverken klovneprinsessebildet eller det heklede teppe. Bildet er fra svigermor og teppet har frøkna fått fra grandtante B, som har heklet tepper til begge barna i farger som passer helt perfekt til min stil.

IMG_1226

Bamsen er forresten selvlaget av frøkna etter tur med tante L på Build a Bear. Fantastisk gave, tante L!

Stoff: Hello Kitty stoff fra Jysk og lyserosa lille martine fra Stoff og stil (som atpåtil er fra klippebordet) Totale stoff omkostninger er under 100 lappen, tenker jeg.

Mønster: Klippet etter et annet sengetøy. Knepping med trykknapper i bunn. (Begynte brått og ønske meg sånn Prymtang…)

2 kommentarer:

Loppelill sa...

Stilig sengetøy! Er nok mange små prinsesser som hadde ønsket seg slikt :)

Kristin sa...

Så flott seng, prikken over i'en med sengesettet!

Related Posts with Thumbnails