søndag 28. juli 2013

1-2-3-4-5…

På siste barseltreff før sommerferien leverte jeg fra meg noen bleieposer som var bestilt (som jeg selvfølgelig glemte å ta bilde av), hvilket resulterte i noen ekstra bestillinger. Så mellom hytteturer og solskinn har jeg sittet og sydd. Og to bestilliger ble til 5 poser - jommen!

IMG_5037
Pose nr 1 og 3 fra venstre er til salgs

Jeg tenkte det var like greit å bunkre opp noen så jeg hadde i tilfelle noen ville kjøpe, i tillegg til at jeg ønsket gi bestillerne litt valgmuligheter.

IMG_5038

Den dusrosa med hvite prikker ble gitt bort som gave til mitt kjære fadderbarn som nettopp ble ett år. Vel er hun flink og langt fremme, men jeg går ut i fra at hun skal bruke bleie en stund til.

De to posene med prikker er solgt til barseldamene. La meg si det sånn, jeg laget to av akkurat den med vilje… Morsomt å se at det traff så bra!

Den med blomster og sommerfugler og den turkise (som har paisley mønstrete fór) er til salgs. Bleieposene har fått hank som kan tas av og på og de koster 175,-. Rop ut om du vil ha.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails